Re: PROTEST - INTERNET TANIEJ

Autor: Leszek A. Szczepanowski (twinsen_at_polsl.gliwice.pl)
Data: Sat 14 Nov 1998 - 14:38:44 MET

On Fri, 13 Nov 1998, Robert Richard George 'reptile' Wal wrote:

> No, to poszukaj biura obsługi klienta Netii, albo...
> napisz do TP SA petycję o podniesienie opłat w trosce o
> ich finanse.

8-}} Ale na poważnie to co z tego że znajdę to biuro,
skoro mieszkam w Zabrzu i Netia tam nie ma swoich kabelków?
Na chwilę obecną, to mogę sobie tą Netię wsadzić w... nie
powiem co.

                   |  Leszek A. Szczepanowski, SQ9ANR.  |
                   |  E-mail: twinsen_at_polsl.gliwice.pl  |
                   | Ampr-mail: sq9anr_at_gliwice.ampr.org |