Re: Bezpieczne kodowanie VIP ow w WWW przez 0202122

Autor: J.F. (jfox_at_friko6.onet.pl)
Data: Fri 13 Nov 1998 - 13:44:00 MET

On Fri, 13 Nov 1998 10:59:24 GMT, Baba Naga <babuszka_at_free.polbox.pl> wrote:

>chyba nie zrozumiałeś co piszę, TWOJA SIEĆ jest zagrożeniem gdy
>umożliwia dostęp do internetu bez autoryzacji, firewall daje ci
>możliwość ograniczenia poczynań użytkowników i jest relatywnie
>trudniejszy do sforsowania niż autoryzacja tpnetu

Owszem, tylko ze ja nie chce jakos bardzo ograniczac dostepu moim uzytkownikom
od sieci. Tylko ze jak zaczna bruzdzic, to sie ich pouczy, ukarze, lub
odetnie. A TPSA nie za bardzo ma taki zamiar.

>ano pomoże, w tym, że złośliwiec nie będzie mógł skutecznie słać tej
>poczty z TWOJEJ sieci, oczywiście i tak musisz wprowadzić autoryzację,
>ale to się rozumie samo przez się

Bedzie mogl, bo z zalozenia dostep do poczty ma. I autoryzycja jest mniejsza
lub wieksza w miare potrzeb i wygody.

>to obóz koncentracyjny czy co ?

Numer Pesel Ci nadali, NIP ci nadali, dla dziekanatu jestes numerem albumu,
dla urzedu seria i numerem dowodu - i jakos nie protestujesz..

>najpierw wymieniasz kupę powodów a teraz wychodzi, że jedynym jest
>poczta,

Poczta jest najprostszym przykladem jedynie. To dotyczy praktycznie
wszelkich uslug i nie tylko uslug.

> ja wszystko rozumiem, ale tpnet lepiej zrobiłby udostępniając
>od strony swojej sieci tylko swój serwer poczty niż wprowadzając
>jakieś bzdurne numery

Kiepsko to widze. Po pierwsze co z innymi niz poczta uslugami ?
Co z tymi co maja konta gdzie indziej ?
Od strony prawnej - jak ma wygladac regulamin TPSA, kiedy ma prawo
odmowic uzytkownikowi dalszej wspolpracy, odciac go od uslugi itp.
No i jak zniesiesz id nadane przez TPSA?

>nie było próśb, niektórym ludzikom wydawało się, że decydują o tym jak
>się podpisuję...

Sam Cie prosilem. Podpisuj sie jak chcesz, byle tak samo.

>...więc zmieniałem adres aż zrozumieli, że nie mają nic do gadania w
>tej sprawie

Widac malo osob zdenerwowales dostatecznie. Zawsze mozna odciac
katowice.tpnet.pl od swojego serwera newsow :-)

J.