Re: Bezpieczne kodowanie VIP ow w WWW przez 0202122

Autor: Baba Naga (babuszka_at_free.polbox.pl)
Data: Fri 13 Nov 1998 - 11:59:24 MET

Fri, 13 Nov 1998 02:02:23 GMT, jfox_at_friko6.onet.pl (J.F.) napisał(a):

>Naiwny. A firewalla to niby nie mozna probowac obejsc ?
>A jak sie probuje to moze sie uda.

chyba nie zrozumiałeś co piszę, TWOJA SIEĆ jest zagrożeniem gdy
umożliwia dostęp do internetu bez autoryzacji, firewall daje ci
możliwość ograniczenia poczynań użytkowników i jest relatywnie
trudniejszy do sforsowania niż autoryzacja tpnetu

>I co Ci pomoze firewall na zlosliwca ktory przysyla Ci 200MB poczty
>dziennie? No chyba ze chcesz odciac sie takze od poczty..

ano pomoże, w tym, że złośliwiec nie będzie mógł skutecznie słać tej
poczty z TWOJEJ sieci, oczywiście i tak musisz wprowadzić autoryzację,
ale to się rozumie samo przez się

>Czy czy calej Polsce cos przeszkadza chodzic z numerkami?

to obóz koncentracyjny czy co ?

>Moze ja Ci jednak podesle ze dwa tysiace listow zeby zrozumial na czym
>polega problem ?

najpierw wymieniasz kupę powodów a teraz wychodzi, że jedynym jest
poczta, ja wszystko rozumiem, ale tpnet lepiej zrobiłby udostępniając
od strony swojej sieci tylko swój serwer poczty niż wprowadzając
jakieś bzdurne numery

>P.S. Zauwaz ze dostosowales sie jednak do prosb ogolu

nie było próśb, niektórym ludzikom wydawało się, że decydują o tym jak
się podpisuję...

>i przestales
>zmieniac id co tydzien..

...więc zmieniałem adres aż zrozumieli, że nie mają nic do gadania w
tej sprawie