Re: 60 x razy drozszy Inet w Polsce niz w Stanach bylo Re: Jak TPSA identyfikuje dzwoniacego na 0202122 - forward

Autor: Robert Richard George 'reptile' Wal (reptile_at_reptile.eu.org)
Data: Fri 13 Nov 1998 - 09:30:49 MET

To może ja odpowiem, chociaż nie do mnie to było kierowane?

On 98.11.13 Bartosz J. Bujak pressed the following keys:

> Witam,

> Wyjscia:
> 1. Przeprowadz sie do Stanow Zjednoczonych.

Nie do zaakceptowania, bo lubię ten kraj.

> 2. Zaloz firme ktora w polskich realiach bedzie siwadczyla uslugi na
> amerykanskim
> poziomie cenowym i technicznym

Nie do zrealizowania, bo prawo na to nie pozwala. TP SA ma zapewniony
monopol państwowy de jure w dziedzinie tych bardziej soczystych
(popłatnych) usług i de facto na skutek poprzedniego, a także na skutek
długotrwałego i arbitralnego procesu koncesyjnego.

> 3. Zacznij myslec realnie, po Polsku, zyjac w Polsce.

Zacznij myśleć. Po prostu myśleć. Obiecuję, że to nie będzie boleć.

Gad

--
------------------[Gadzinka]--[http://reptile.eu.org/]--[Cyber Service]--
--[Życie nie pieści, pieśćmy się sami.]----------------------------------