Re: Jak TPSA identyfikuje dzwoniacego na 0202122 - forward

Autor: Daniel Podlejski (underley_at_iko.zakopane.top.pl)
Data: Fri 13 Nov 1998 - 09:45:09 MET

Darius Jack napisal(a):
[...]
: Bezsens, przeciez to nie jest rozmowa lokalna.
: To jest polaczenie, ktore jest taryfikowane jak trwajaca tyle samo
: rozmowa lokalna.

Nie wiem gdzie Ty mieszkasz, ale u nas równie dobrze mozna dzwonić na
lokalny numer dostepowy PBX'a do którego podłączony jest router TPSA.
I tak jest w każdym mieście w którym znajduje się router dostępowy.
Wystarczy zadzwonić na informacje żeby dowiedzieć się jaki on jest.

: No chyba ,ze ty potrafisz sie dogadac z numerem 0202122, ja nie potrafie
: bezposrednio , potrzebuje modemu.

Tak, potrafie:

;-)

A wysyłanie faksu do kogoś w tym samym mieście to też nie jest rozmoea
lokalna ?

No a jeśli już się czepiasz tej "rozmowy", dobra, niech Ci będzie.
Połączenie lokalne.

--
Daniel Podlejski  underley_at_zakopane.top.pl
http://underley.zakopane.top.pl/