Re: Jak TPSA identyfikuje dzwoniacego na 0202122 - forward

Autor: Andrzej Bursztynski (NoSpam_and_at_pse.pl)
Data: Sat 14 Nov 1998 - 01:40:59 MET

Daniel Podlejski wrote:
>Oto cytat ze strony TPSA (http://www.tpnet.pl/komutowany.html):
>
> Dostęp do naszej sieci jest możliwy za pomocą modemu i sieci
> telefonicznej. Wystarczy tylko wybrać jednakowy w całym kraju numer
> 0202122. W całej Polsce możliwy jest rownież dostęp do sieci TPNET
> poprzez ISDN i numer 0202422. Dla numer 0202122 w całym kraju
> obowiązuje taryfa lokalna co oznacza że centrala zalicza jeden impuls
> ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
> telefoniczny co 3 minuty.
>
>Dla mnie jest to jednoznaczne z tym że połączenie z 0202122 to
> [...]

Niemniej z uporem powtórzę że obowiązuje umowa pomiędzy abonentem
a TP SA (wiem, wiem - właśnie założyli mi druga linie więc mam na świeżo)
która powołuje się na regulaminy i taryfy a nie URL. A w taryfie wyraźnie
furteczkę sobie TPSA na wsiakij sluczaj zostawia. A może pewnego pięknego
dnia okaże się że lepiej parę telefoniczną zamienić w SuperATMNextGeneration
czyli łącze danych, a w niej enskapsulować rozmowy telefoniczne?
A nawet tego nie trzeba - ISDN jest i działa. I można się łączyć z TP NET.
Ale już ewidentnie nie siecią telefoniczną..

--
Andrzej Bursztynski, PSE SA, My personal opinions are just mine.