Re: Jak TPSA identyfikuje dzwoniacego na 0202122 - forward

Autor: Darius Jack (dariusz_at_usa.net)
Data: Fri 13 Nov 1998 - 08:20:57 MET

Otóż połączenie jest taryfikowane
> : nie jako rozmowa ale .. połączenie z siecią informatyczną. I jest jak
> : najbardziej płatne tyle że w tej samej wysokości co rozmowa telefoniczna
> : lokalna (i oby wyżej płatne nie było). Nie wiem skąd się wziął ten nurt
> : dyskusji wyższości światbożegonarodzenianadświętamiwielkiejnocy skoro TP SA
> : dawno opowiedziała się jednoznacznie.

No i tak jest Danielu.

> Oto cytat ze strony TPSA (http://www.tpnet.pl/komutowany.html):
>
> Dostęp do naszej sieci jest możliwy za pomocą modemu i sieci
> telefonicznej. Wystarczy tylko wybrać jednakowy w całym kraju numer
> 0202122. W całej Polsce możliwy jest rownież dostęp do sieci TPNET
> poprzez ISDN i numer 0202422. Dla numer 0202122 w całym kraju
> obowiązuje taryfa lokalna co oznacza że centrala zalicza jeden impuls
> ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
> telefoniczny co 3 minuty.
>
> Dla mnie jest to jednoznaczne z tym że połączenie z 0202122 to
> rozmowa lokalna,

Bezsens, przeciez to nie jest rozmowa lokalna.
To jest polaczenie, ktore jest taryfikowane jak trwajaca tyle samo
rozmowa lokalna.
No chyba ,ze ty potrafisz sie dogadac z numerem 0202122, ja nie potrafie
bezposrednio , potrzebuje modemu.

a że na rachunakch wyszczególnione jest to jako
> połącznie do sieci teleinformatycznych, to ukłon w strone klienta.

Jaki uklon, jest jak pisze. Po co dorabiasz do tego teorie, ktorej nie
ma.

> Penie dlatego żeby rodzice mogli łatwo kontrolować "ile dziecko
> na Internecie siedziało" ;-)

A kontroluja cie ?

Dla mnie to pozycja rachunku, ktora mowi ile place za internet.

> --
> Daniel Podlejski
Jack