Re: Bezpieczne kodowanie VIP ow w WWW przez 0202122

Autor: J.F. (jfox_at_friko6.onet.pl)
Data: Fri 13 Nov 1998 - 03:02:23 MET

On Thu, 12 Nov 1998 01:55:23 GMT, Baba Naga wrote:

>więc czemu do diaska nie postawisz sobie firewall'a ?
>każda rozległa sieć bez firewall'a jest gorsza od tpnetu !

Naiwny. A firewalla to niby nie mozna probowac obejsc ?
A jak sie probuje to moze sie uda.
I co Ci pomoze firewall na zlosliwca ktory przysyla Ci 200MB poczty
dziennie? No chyba ze chcesz odciac sie takze od poczty..

>cała polska ma chodzić z numerkami bo ty chciałbyś mieć komfort u
>siebie ?

Czy czy calej Polsce cos przeszkadza chodzic z numerkami?
Moze ja Ci jednak podesle ze dwa tysiace listow zeby zrozumial na czym
polega problem ?

P.S. Zauwaz ze dostosowales sie jednak do prosb ogolu i przestales
zmieniac id co tydzien..

J.