Re: 0202122 identyfikuje dzwoniacego

Autor: J.F. (jfox_at_friko6.onet.pl)
Data: Fri 13 Nov 1998 - 03:02:26 MET

On Wed, 11 Nov 1998 18:42:40 GMT, Jacek Popławski wrote:

>baza danych sprzedawców lodówek może powiedzieć potencjalnemu spammerowi,
>że mam lodówkę - i nic więcej! (praktycznie nawet to nie w 100% bo mogłem
>już ją wyrzucić;)
>natomiast identyfikacja w Internecie może dać komuś informacje o mnie
>w dużo szerszym zakresie zresztą - nie chodzi tylko o spam

Zeby nie bylo watpliwosci - dostalem kiedys koperte z cyklu
"wygrales 100 mln zl - tylko musisz cos zamowic" - i adres byl moj,
a kod ... poprzedniego wlasciciela mojego samochodu. Nic wiecej nas
nie laczylo, widzielismy sie ten jeden raz na gieldzie, wiec
pochodzenie danych jest na 99% okreslone.
IMHO - "loteria" zrobila dobra robote, co beda rozsylac oferty
wszystkim, wybrali tych bogatszych ... co ich stac na samochody :-)

Tylko teraz co grozniejsze - ze ktos zidentyfikuje moj numer telefonu
przez internet, czy np wypisze sobie adresy posiadaczy nowych
Mercedesow w Warszawie celem kradziezy...

J.