Re: Anonim

Autor: Jacek Popławski (jpopl_at_kki.net.pl)
Data: Fri 13 Nov 1998 - 01:48:59 MET

Lech Szychowski wrote:
>Jest. Taką samą, jak wysuwanie przez tych ostatnich żądań zrównania praw
>z osobami mającymi odwagę/chęć ujawnienia swej tożsamości.

praw???!
jakich praw? o czym ty mówisz?
czy sugerujesz, że ludzie posługujący się pseudonimem powinni zostać
pozbawieni jakichkolwiek praw? jakich? możliwości wysyłania więcej niż n
postów? pisania na pewne grupy? odpowiadania komuś?
niedawno toczyła się tu dyskusja o anonimowości przy łączeniu się przez
TPSA - czy powiesz, że ci, którzy łączą się przez modem nie powinni mieć
tych samych praw od tych, którzy mają łącza stałe np. na uczelni?
BTW ja MAM konta na politechnice - ale newsy czytam w domu - czy przysługuje
mi 50% praw? a czy jeżeli moje nazwisko byłoby fałszywe (w razie czego
mogę udodownić, że jest pradziwe - chociaż nie widzę powodu) - to czy miałbym
prawa anonima czy prawa pełne?

PS. przepraszam za ostry ton - jestem wrażliwy na ograniczanie czyichś praw :)