Re: 0202122 identyfikuje dzwoniacego

Autor: Wojtek Globus (futszak_at_WYTNIJTO.tpsasux.com)
Data: Wed 11 Nov 1998 - 22:56:24 MET

On Wed, 11 Nov 1998 17:26:20 GMT, jfox_at_friko6.onet.pl (J.F.) wrote:

>Zebysmy sie zrozumieli - pelne konto gdzies tam nic Ci nie da, jak
>nadal bedziesz dzwonil przez TPSA. Musisz nabyc pelne konto w firmie
>ktora ma wlasne modemy, gdzies w poblizu [chyba ze stac cie na
>miedzymiastowe], i to w firmie ktorej admini na tyle skutecznie
>uspokajaja uzytkownikow ze nie podpadla jako calosc wszystkim:-)

zaraz zaraz, telnetuje sie na konto, tam sobie uruchamiam na przyklad
ftp i jestem widzialny jako host na ktorym jest moje konto,
przynajmiej tak jest na IRC-u, innych uslugach tego nie sprawdzalem bo
niestety place za czas polaczenia :-(

>Z prawem do korzystania z modemu ?

patrz wyzej.

>To w dzialasz w imieniu grupy anonimow. Zawsze to lepiej ze to mala
>grupka z jednej centrali, a nie z calego miasta.

ale nikomu nie chcialo sie wlaczyc nawet czesciowej identyfikacji :-(

futszak