Re: 0202122 identyfikuje dzwoniacego

Autor: J.F. (jfox_at_friko6.onet.pl)
Data: Wed 11 Nov 1998 - 18:26:20 MET

>From: futszak_at_WYTNIJTO.tpsasux.com (Wojtek Globus)

>qrde nie wiem, ale z tego co ja widze wiekszosc tak sie przedstawia to
>znaczy samym IP przynajmiej tutaj.
>Dlaczego w takim razie jak wchodze na strone czy gdzies indziej to
>jestem przedstawiany jako pppxxx.slupsk.tpsa.pl ???

Moze polowa modemow jest zarejestrowana, a druga polowa nie?
Albo zmiany w dns sie chwilowo nie rozeszly, albo jakis admin
popelnil drobna omylke i czasem dziala, czasem nie ?
Jak widzisz chwilowo nie jestes rozpoznawany, ale to wina TPSA -
 ile oczywiscie to modem dostepowy TPSA.

>Jak bede chcial to sobie wejde na przyklad zakladajac pelne konto
>gdzie stam w sieci. przy okazji bede mogl sciagac sobie pliki z
>roznych smiesznych miejsc z ktorych transfer to 3bps bez sleczenia
>godzinami on line.

Zebysmy sie zrozumieli - pelne konto gdzies tam nic Ci nie da, jak
nadal bedziesz dzwonil przez TPSA. Musisz nabyc pelne konto w firmie
ktora ma wlasne modemy, gdzies w poblizu [chyba ze stac cie na
miedzymiastowe], i to w firmie ktorej admini na tyle skutecznie
uspokajaja uzytkownikow ze nie podpadla jako calosc wszystkim:-)

>za takie pieniadze to juz mozna kupic pelne konto z bodajze 5MB
>pojemnosci dysku.

Z prawem do korzystania z modemu ?

>a co jak centrala nie wysyla identyfikacji ???

To w dzialasz w imieniu grupy anonimow. Zawsze to lepiej ze to mala
grupka z jednej centrali, a nie z calego miasta.

>...co bedzie konieczne ze wzgledow bezpieczenstwa, w razie jakby sie
>okazalo za jakis czas ze tpsa zastosowala jakis podejrzany algorytm...

Przy powyzszym sposobie nie ma takiego ryzyka.
Tyle ze baza danych w urzadzeniu dostepowym bedzie liczyla kolo
megabajta. Wypadaloby ja jeszcze zabezpieczac przed resetami itd.
A algorym kodujacy zajmie jakis ulamek z tego.

J.

P.S. Wlasnie mi zmienili numer telefonu. Centrali chyba nie.
 I telefon sie identyfikuje na komorkach !
 Ciekawe - celowo wlaczyli, zapomnieli wylaczyc, czy z braku
 umiejetnosci jeszcze nie potrafia :-)