Re: Nieuczciwa (?) reklama ? (dlugie)

Autor: Marcin Jagodzinski (marcinj_at_webcorp.com.pl)
Data: Wed 11 Nov 1998 - 20:25:16 MET

On Wed, 11 Nov 1998 20:08:07 +0100, krzysztof_at_gmyr.priv.pl (Krzysztof Gmyr)
wrote:

>Jesli nie ginia 100% pakietow, to nie mozna mowic o niewidocznosci. A
>zreszta lacze "z Polski" jest o wiele mniej zatloczona jak kierunek "do
>Polski" wiec pewnie nie jest tak zle.

OK. Nie można mówić o niewidoczności. Myślę, że jak ktoś ma 90% utratę
wzroku, to jest po prostu niewidomy.

Nie dzieliłbym tu włosa na czworo. Nie wiem, może rzeczywiście z usiech
polski Internet dostępny jest szybko. Jeśli ginie np. 30-40% pakietów, to
już jest praktycznie trudno dostępny.

Uważam, że oferta mirrorowania polskich stron w USA może być interesująca
dla tych, którzy uważają, że jak klient czeka 15 na wgranie się strony, to
pójdzie sobie do kogo innego. Należałoby tylko sformułować ją poprawniej.
"trudno dostępny" i już, nie podpada pod żaden paragraf, a dla jest niemal
równie mocne.

Dużo bardziej wnerwia mnie reklama kont e-mail pewnej firmy, która jako
pierwsze zastosowanie e-mail opisała rozsyłanie spamu.

Marcin Jagodzinski
(or compatible)