Re: Nieuczciwa (?) reklama ? - Ze Stanow

Autor: Marcin Jagodzinski (marcinj_at_webcorp.com.pl)
Data: Wed 11 Nov 1998 - 20:30:20 MET

On Wed, 11 Nov 1998 13:16:23 -0500, Jerzy Puchala <jerzypuc_at_scdi.com>
wrote:

>To nie prawda, ze ze Stanow trudno sie czyta cos co jest w
>Polsce.

Wobec tego wycofuje swoje domniemania zawarte w poprzednich postach.

>Moje doswiadczenia w tym wzgledzie opieram na tym co uzywam co dzien,
>co sciagam i jak to idzie. Fakty z mojego punktu widzenia sa takie:
>
>1. Jesli chodzi transfer z Polski plikow, to oczywiscie idzie to
>wolno, ale jak dla mnie jest to 2/3 tego co moge osiagnac tutaj.
>Zaznaczam, ze mam bardzo wolny modem 28800.

Hmm... to tak jak ja :-) Ja mam szybki modem 28800 :-). Tylko (znowu to nie
poparte dowodami sugestie) jakbyś miał szybszy modem, zapewne nie wiele by
Ci to dało :-(

Pozdrowienia

Marcin Jagodzinski
(or compatible)