Re: Nieuczciwa (?) reklama ? - Ze Stanow

Autor: Jerzy Puchala (jerzypuc_at_scdi.com)
Data: Wed 11 Nov 1998 - 19:16:23 MET

On Tue, 10 Nov 1998, konik wrote:

> nie ucichłem ale po prostu zastanawiam sie nad tym
> Przygotowuje tekst który ukaże sie w grudniowym numerze MI . napisałem do
> SEONETU prosbe o komentarz-trafił on również na forum. Dlatego proponuje
> skomentować "komentarz"a nie własne wypowiedzi. Dla mnie oczywiste jest że
> treść ogłoszenia oraz ta zawarta na site seonetu to nieprawda ale z drugiej
> strony coś w tym jest że nasze sity trudno czytać chociazby w Stanach. Myslę
> że seonet wiedzieł w którym kosciele dzxwonią ale nie wie na co.

To nie prawda, ze ze Stanow trudno sie czyta cos co jest w
Polsce.

Moje doswiadczenia w tym wzgledzie opieram na tym co uzywam co dzien,
co sciagam i jak to idzie. Fakty z mojego punktu widzenia sa takie:

1. Jesli chodzi transfer z Polski plikow, to oczywiscie idzie to
wolno, ale jak dla mnie jest to 2/3 tego co moge osiagnac tutaj.
Zaznaczam, ze mam bardzo wolny modem 28800.

2. Listy z Polski ida okolo 3-20 minut.

3. Czasami rzeczywiscie nie mozna sie do czegos dostac, ale sa to
zawsze tych samych serverow i szczerze mowiac nie mam pojecia dlaczego
niektore z nich chodza tak a nie inaczej. Kesli ktos sobie ztczy moge
podac konkretne servery.

4. Czasami szybciej cos idzie z Polski niz ze Stanow, wiec nie
generalizowalbym. To jest bardzo zalezne od dnia i pory.

Pozdrawiam

Jerzy Puchala

PS. Moim zdaniem to co zostalo zamieszczone i o co toczy sie dyskusja
jest naduzyciem, poniewaz jesli chcielibysmy przekazac to w jasnej
formie mozna byloby napisac, ze z niekorych krajow polaczenia z USA sa
_duzo_ szybsze blablabla

| Jerzy Puchala |
| jerzypuc_at_scdi.com |