Re: Nieuczciwa (?) reklama ? - na temat !!

Autor: konik (smadler_at_kki.net.pl)
Data: Tue 10 Nov 1998 - 22:30:38 MET

nie ucichłem ale po prostu zastanawiam sie nad tym
Przygotowuje tekst który ukaże sie w grudniowym numerze MI . napisałem do
SEONETU prosbe o komentarz-trafił on również na forum. Dlatego proponuje
skomentować "komentarz"a nie własne wypowiedzi. Dla mnie oczywiste jest że
treść ogłoszenia oraz ta zawarta na site seonetu to nieprawda ale z drugiej
strony coś w tym jest że nasze sity trudno czytać chociazby w Stanach. Myslę
że seonet wiedzieł w którym kosciele dzxwonią ale nie wie na co.

I kolega BusinessOnline Ltd, pisujacy na lamach MI
jakos ucichl ... a szkoda ;-)

>Aha, jako osoba ktora zapoczatkowala dyskusje prosilbym o zmiane
>tematow, jesli dyskusja zejdzie poza temat wiodacy, ok ?

Otoz to!!!

PS
Krzysztof,
Wyslij tekst swego emaila (tego do CHIP-a) na grupe
- chetnie sie pod nim podpisze i odesle do CHIP-a, do czego zachecam
innych grupowiczow, ktorym cala ta szopka z reklama Seonet-u
nie przypadla do gustu

Pozdrawiam,

Waldemar Krasowski
Project Manger, Agencja 2M