Re: Nieuczciwa (?) reklama ? - Ze Stanow

Autor: Radoslaw Poplawski (XXXradekp_at_usa.net)
Data: Wed 11 Nov 1998 - 22:08:46 MET

On Wed, 11 Nov 1998 13:16:23 -0500, Jerzy Puchala <jerzypuc_at_scdi.com> wrote:

[...]
>2. Listy z Polski ida okolo 3-20 minut.
[...]

Poniewaz mam konto w USA, ktore jest forwardem na polskie, wiec moge podac,
ze moje listy od momentu wyslania z USA znajduja sie na serwerze w PL po:
1. 13s.
2. 7s
3. 1s.
4. 11s.
5. 5s
6 0s.
7. -1s :-)
8. 0s.

Sa to losowe listy od 6.11. Oczywiscie dochodzi jeszcze roznica czasowe
serwerow (dane odczytalemz pol Received), ale widac, ze czas przesylu jest
minimalny...

Radoslaw Poplawski (Wroclaw)

--
F1: http://f1.to.jest.to