Re: Nieuczciwa (?) reklama ? (dlugie)

Autor: Ziemek Borowski (ziembor_at_FAQ-bot.ZiemBor.Waw.PL)
Data: Wed 11 Nov 1998 - 01:02:30 MET

Tue, 10 Nov 1998 23:56:21 GMT, Moi na pl.listserv.polip napisał:
>Problemem jest przepustowosc laczy z USA.
rzecz w tym że z NASKu jest do USA szybko (a i do Europy też...). Ale to
ostanio, po starcie łącza 155 do telia.net.
Zas TPnet... ma łącza tylko do Stanów... (na razie 10, od grudnia 34).

>A maluch na Autobahnie w Niemczech tez jest widoczny, zas jego predkosc
>jest proporcjonalna do tejze widocznosci. Jezdzilem maluchem do Reichu,
>to wiem. Niestety bylo to w czasach, kiedy jeszcze nie bylo nawet
>"Rzeczpospolitej".

w 1943? Maluchem (AFAIK dziennik Rzeczpopolita powstał w sierpniu 1944 roku).
Tak. Wiem, miałeś na myśli Rzeczpospolitą w Sieci. Ale tego nie napisałeś ;-)))

--
Ziemek Borowski ZB137-RIPE http://faq-bot.ziembor.waw.pl/zmb/