Re: Bezpieczne kodowanie VIP ow w WWW przez 0202122

Autor: Darius Jack (dariusz_at_usa.net)
Data: Mon 09 Nov 1998 - 16:12:35 MET

Szymon Sokol wrote:

> Jaroslaw Rafa <RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl> wrote:
> [----]
> : Dlaczego tak strasznie gardlujesz przeciwko identyfikacji w TPSA, i uwazasz
> : to za nie wiem jakie zagrozenie dla prywatnosci, a nie uwazasz za takie samo
> : zagrozenie zakladania kont u providerow? (co - jeszcze raz powtorze - w
> : innych krajach jest *jedyna* normalna droga dostepu do sieci!)
>
> Heh. Brawo. Ten argument nawet mi na razie nie przyszedł do głowy,
> tak się dałem zasugerować tą anonimowością... Nie ma to jak skuteczne
> pranie mózgu.

> [...]
Odpowiem tak.
0202122 to numer do TPSA . Jest jak jest i dzwoncie do TPSA aby cos
zmienic.
Moze byc jawnosc, moze byc niejawnosc, mnie to obojetne.
Jak na razie usilujemy przejsc z braku identyfikacji do identyfikacji.
Chce tego TPSA to niech zrobi i jutro.
Chce tego Inspektor d/s Danych Osobowych to i dzisiaj.

Ale gdy bedzie identyfikacja to niech bedzie bezpieczna w sensie
jednoznacznosci
i identyfikator nie bedzie dublowany przez wielu uzytkownikow.
I niech bedzie baza identyfikacyjna on-line , byle szybko i bezpiecznie.
Pisze ktos o identyfikacji kart kredytowych , oraz inet w Polsce to
problem 100 razy wiekszy, patrzac na ilosc uzytkownikow, ilosc logow.
No chyba ze karty kredytowe ma w Polsce milion osob.
Jack