Re: Bezpieczne kodowanie VIP ow w WWW przez 0202122

Autor: Grzegorz Szyszło (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Fri 13 Nov 1998 - 02:03:15 MET

-=# Cait Sith #=- wrote:

> Ale to jest w ogole niedopuszczalne. Nie moze byc zadnej dostepnej
> publicznie bazy! Ustawa o ochronie danych ... ble ble ble.

a wlasnie ze nie. scenariusz jest nastepujacy:
1.gosciu loguje sie na PPP do tele psa
2.dostaje informacje zwrotna, ze logujac sie, godzi sie na przetwarzanie
    jego danych dotyczacych blablabla w celu blablabla
    USTAWA TAKIE DZIALANIE DOPUSZCZA
3.udostepnia sie takie dane w inecie, w wiadomym celu.

> Identyfikacja moze byc, ale niedostepna dla ogolu (w sensie -
> mozliwosci poznania, kto ma jaki identyfikator) - tylko prokuratura!

a ksiazka telefoniczna ? tam tez sa dane. otrzymujac numer telefonu
dostaje papierek (pod ktorym sie podpisuje), ze moje dane beda
lub tez nie beda umieszczone w ksiazce telefonicznej. domyslnie jest
ze beda.

> A zreszta dlaczego w ogole pojawiaja sie tutaj te posty o
> identyfikacji? Cos ma sie zmienic? Bo ja pierwsze slysze...

mozemy wszyscy lojalnie powyzynac konekcje z tpsa, z powodu ich
nieidentyfikowalnosci.