Nieuczciwa reklama - podstawa?

Autor: Jaroslaw Zielinski (jz_at_winter.info.pl)
Data: Tue 10 Nov 1998 - 23:07:03 MET


Grzebowski Artur, Seonet Sweden / "Seonet Polska Sp. z o.o." wrote:
>
> Chcial on za pomoca Internetu znalezc dostawcow i zebrac oferty miedzy
> innymi z Polski. Spotkalismy sie w SKF-ie i rozpoczelismy poszukiwania
> polskich dealerow, producentow europali. Okazalo sie jednak ze linki z
> wyszukiwarek albo nie odpowiadaly (time out) lub czekaly na odpowiedz
> serwera od 40s do 3 min, po czym rozpoczelo sie ladowanie stron. Efektem
> bylo to, ze zrezygnowalismy po 30 minutach.

Czy maja panstwo jakies badania potiwerdzajace postawiona w reklamie
teze? Na przyklad miesieczne dane z kilku krajow, wskazujace, ze nie
mozna z nich o kazdej porze dnia i nocy polaczyc sie z Polska?

Korzystalem z wielu sposobow polaczenia z Internetem i trafialem na
rozne problemy z szybkoscia polaczenia ze Stanami Zjednoczonymi czy
krajami europejskimi. Czasem oznaczalo to tylko, ze wwystarczylo
polaczyc sie z danym adresem w niedziele do poludnia czasu polskiego,
czasem trzeba bylo uzyc innego polaczenia. Ale nie przyszloby by mi
robic z faktu takich problemow hasla reklamowego.

Jaroslaw Zielinski



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 16:17:41 MET DST