Re: 0202122 identyfikuje dzwoniacego

Autor: Ziemek Borowski (ziembor_at_FAQ-bot.ZiemBor.Waw.PL)
Data: Tue 10 Nov 1998 - 12:14:17 MET

Tue, 10 Nov 1998 11:08:44 GMT, Dariusz K. Ladziak na pl.listserv.polip napisał:
> A slupsk.tpsa.pl to juz domena. Zreszta ty nie masz ani hostname ani
>domainname - masz gole IP (RevDNS w tym Slupsku nie dziala czy jak?).
działa... tylko że news.tpnet.pl jest tak skonfigurowany że wpisuje
IP (bo przede wystkim sprawdza czy wysyła się z komputera będącego w AS
TPSA czy nie, a to łatwiej numerkami niż DNSem robić)
(to są co prawda moje domysły, ale nie sądzę bym się bardzo mylił).

--
Ziemek Borowski ZB137-RIPE http://faq-bot.ziembor.waw.pl/zmb/