Re: Nieuczciwa (?) reklama ?

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_ite.waw.pl)
Data: Tue 10 Nov 1998 - 12:20:52 MET

On 9 Nov 1998 14:56:08 +0100, szymon_at_uci.agh.edu.pl (Szymon Sokol)
wrote:

>In pl.listserv.polip Dariusz K. Ladziak <ladzk_at_ite.waw.pl> wrote:
>[----]
>: Troche karkolomne bedzie, sporo pisania admini DNS-ow beda musieli
>: miec (domena xxx.pl MUSI lezec na glownym dns-ie domeny .pl czyli w
>: polsce ale maszyna/podsiec stac moze gdziekolwiek). A co do .com - kto
>Dlaczego karkołomne? Nic karkołomnego tu nie widzę, ba, pisania tyle
>samo co w każdym innym przypadku. Administrator domeny .pl robi
>delegację dla xxx.pl, i nie obchodzi go (OK - nie *powinno*
>obchodzić), gdzie znajduje się serwer, na który deleguje. A
> [...]

No ale delegowac trzeba - dla niektorych proste, dla niektorych
karkolomne (co ma sie chlopak stresowac zbyt radykalna zmiana pogladow
- niech mu bedzie po kawalku...). Tak mi sie napisalo z rozpedu - w
koncu wiadomo ze glowny DNS domeny .pl musi miec wpisy wszystkich
poddomen w domenie .pl bo pierwsze pytanie na nim laduje. A gdzie
pytajacego dalej odesle - to juz za rybke...

Darek