Re: 0202122 identyfikuje dzwoniacego

Autor: Wojtek Globus (futszak_at_tpsasux.kom)
Data: Mon 09 Nov 1998 - 20:28:08 MET

On Thu, 05 Nov 1998 21:29:32 GMT, Darius Jack <dariusz_at_usa.net> wrote:

>A czego to nie da ???

nie da mozliwosci dogenerowania reszty bazy i o to tutaj chodzi.

>Ale tego tpsa nie chce i nie masz gdzie pojsc.

a wiesz dlaczego ???

> owego, Ty ja dostajesz i
>Nie jest to mozliwe dla milionow uzytkownikow.
>Jezeli sie nie zgadzasz to wskaz rejon swiata gdzie tak jest.
>np. tpsa sie rozproszy jako siec np. 100 ISP.
>I uzyska najpierw licencje dla swoich 100 ISP.

przynajmiej pojawi sie mozliwosc konkurowania ich ze soba co wyjdzie
na dobre nam wszystkim.

>futszak pomysl.
>Twoj id do swiatowego www ustala sie w przeglardarce np. Netscape nie w
>TPSA, co ma id, haslo .
>Do ogladania www nie trza unixa.
>To bylo 5 lat temu, ze swiat byl przez UNIXa.

no i jest do tej pory, kazdy powazny informatyk, zwlaszcza sieciowiec
zna Unix-a, jesli nie to przykro mi bardzo.
unix to standard, system sprawdzony, stale rozbudowywany, stabilny i o
duzych mozliwosciach, ktory jeszcze bardzo dlugo pozostanie w uzyciu.

futszak