Re: 0202122 identyfikuje dzwoniacego

Autor: Wojtek Globus (futszak_at_tpsasux.kom)
Data: Mon 09 Nov 1998 - 20:28:11 MET

On Thu, 05 Nov 1998 21:22:50 GMT, Darius Jack <dariusz_at_usa.net> wrote:

>A ten server z id i haslami to kto postawi w kazdym wojewodztwie +
>adminy + soft + szybki server + procedura tel = idxxx (a niby jaka)
>
>futszak.
>Nie mamy procedury id dla twojego telefonu, servery dostepowe tpsa to
>jedynie wyjscie w swiat ,
>id i password jest dzisiaj, tpsa ma te logi i ma identyfikacje,
>piszemy o identyfikacji wobec serwerow prowadzonych przez osoby trzecie.

moze wyjasnisz mi jasniej o ci Tobie chodzi, bo ja juz sie pogubulem.
zidentyfikowanie usera na podstawie logow i wydrukow jest mowiac
delikatnie troche czasochlonne jest juz przyslowiowo po ptokach, kiedy
dany klient juz przewalil serwer.
gdyby do niego byla przypisana jedna nazwa to juz pewnie by zostal
odciety od uslug wczesniej za probe wlamania, a w obecnej chwili
zrobic sie tego poprostu nie da :-(

futszak