Re: Bezpieczne kodowanie VIP ow w WWW przez 0202122

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Mon 09 Nov 1998 - 13:10:51 MET

Dnia 9 Nov 98 o godz. 3:53, Darius Jack napisal(a):

> To na ..... czemu twierdzisz, ze bazy typu tel = idxx nie beda nigdy
> oferowane, jako ekstrakcja z logow na serwerach www i powoli powoli
> liczba par tel = idxxx bedzie rosla, az ktos znow napisze, ze jest CD
> z 1.000.000 par tel =idxxx
> i czy telefonow bedzie 100 milionow to nieistotne, ale ten 1 milion
> idow bedzie juz znany i ten milion abonentow juz bedzie znany w sieci
> z nazwiska, adresu, telefonu.
Maniak...
W innych krajach nie ma takiego anonimowego dostepu jak 0202122. Chcac
miec dostep do inetu musisz wykupic konto u providera. I w tym momencie
dostajesz *swoj unikalny identyfikator*, i moze go rejestrowac kazdy serwer,
z ktorym sie laczysz. I tak samo, jak kupujesz cos w sklepie internetowym, i
zostawisz swoj numer telefonu, to w logach sklepu zostaje przyporzadkowanie
ident = nr tel. I tak samo ktos moze odsprzedawac bazy... Przeciez tak
*wszedzie jest i zawsze bylo* !!! Czy nie widzisz tego, ze proponowane
wprowadzenie jakiejkolwiek identyfikacji w TPSA po prostu stawia
uzytkownikow 0202122 na takiej samej pozycji pod wzgledem identyfikacji, jak
klientow *jakiegokolwiek innego providera*??? Nikt tu nie dokonuje wiekszego
zamachu na ich cenne numery telefonow ;->>> niz jakikolwiek normalny provider
Internetu...
Dlaczego tak strasznie gardlujesz przeciwko identyfikacji w TPSA, i uwazasz
to za nie wiem jakie zagrozenie dla prywatnosci, a nie uwazasz za takie samo
zagrozenie zakladania kont u providerow? (co - jeszcze raz powtorze - w
innych krajach jest *jedyna* normalna droga dostepu do sieci!)
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl