Re: Numery i adresy VIP Re: 0202122 identyfikuje dzwonia

Autor: Darius Jack (dariusz_at_usa.net)
Data: Mon 09 Nov 1998 - 10:19:37 MET

> tpsa.com? Nie wiedziałem, że TPSA ma centralę w Teksasie, w USA (sprawdĽ
> to sobie).
Przeciez pisze , ze tpsa.com lub podobnie , w koncu to moze byc firma
dzialajaca na zlecenie TPSA, majaca swoj serwer i ew. obslugujaca
identyfikacje tel = idxxx i dlatego nazwa serwera jest nieistotna.

Stad .com , ale jak juz drazysz temat, to czemu TPSA nie ma kupic tej
domeny tpsa.com , i postawic tam strone redirect na tpsa.pl

Tak to tpsa.com ma reklame z Polski za darmo.
jack