Re: Numery i adresy VIP Re: 0202122 identyfikuje dzwonia

Autor: Andrzej Bort (bort_at_silesia.pl)
Data: Mon 09 Nov 1998 - 09:58:45 MET

Darius Jack <dariusz_at_usa.net> wrote:
> CO Z TEGO?

> Andrzejku wyslales loga z newsow ( to nie byl temat), ale dziekuje.

Poprawka: nie wysłałem[1].

> Wyslij jeszcze z serwera www , bo o tym ludziska gadaja.

I nie wyślę[1].

> Z Jaroslawem sie pospierajcie i ustalcie wspolna plaszczyzne, bo o co
> wam chodzi to nikt poza wami nie wie.

Dużo bym dał, żeby wiedzieć, o co tobie idzie.

> Przypominam jedynie ze obowiazuje ustawa o ochronie danych osobowych,
> dotyczaca m.in. ochorny identyfikacji uzytkownika internetu,
> wyrazajaca sie m.in. tym, ze

> jak na razie, to uzytkownik www przez 0202122 czyli tpsa jest
> identyfikowalny przez tpsa po logach i bilingach numeru dzowniacego i
> numeru dostepowego i tpsa to pisze i jeszcze nie jawnie z imienia i
> nazwiska, adresu.

100% racji.

> Adminy www pisali , ze chca takiej identyfikacji u siebie .

Niezupełnie. Nie jest potrzebne nam imię i nazwisko. Z grubsza biorąc,
wystarczy nam pewien unikalny ciąg znaków (zamiast imienia i nazwiska, czy
numeru telefonu), przy czym nie jest nam potrzebne (do celów
_administracyjnych_) poznanie tego, w jaki sposób są przydzielane pary
numer_telefonu -> kodowany_ciąg_znaków.

> Mnie to obojetne.
> Napisalem jedynie, ze nie jest mozliwe wdrozenie przez TPSA dolaczanie
> zakodowanego telefonu w postaci idxxx_at_tpsa.com lub podobnie.

tpsa.com? Nie wiedziałem, że TPSA ma centralę w Teksasie, w USA (sprawdź
to sobie).

> Czy adminy to wdroza, czy chca, czy to jest zgodne z prawem, czy nie,
> to nie byl i nie jest przedmiot dyskusji.

racja.

> Przedmiotem jest bezpieczna metoda zakodowania - ew. jaka

no, nareszcie doszliśmy do właściwych wniosków. A właściwie do punktu
wyjścia. Bo niejako zboczyliśmy na logi newsów/www/poczty, a nie o to szło
w dyskusji.

--
-- Andrzej Bort                 bort<at>polsl.gliwice.pl, (032) 230-76-86,
-- Centrum Komputerowe Politechniki Śl.,     44-100 Gliwice, Akademicka 16