Re: Bezpieczne kodowanie VIP ow w WWW przez 0202122

Autor: smarkacz (smarkacz_at_anathema.eu.org)
Data: Mon 09 Nov 1998 - 01:27:07 MET

Obiecałem sobie i wam jakiś czas temu że na posty anonima DJ nie
będę odpowiadał. Ponieważ jednak usiłuje wmówić mi pewne
stwierdzenia których nie napisałem odpisuję.

on Sun, 08 Nov 1998 22:39:34 GMT, Darius Jack wrote:

> to ty sam napisales juz kilka razy.
> Nie plaintext, a 7 znakow 0-9.

<364177D9.5D19_at_usa.net>
-----
Na podstawie nawet 100 przykladkow mozna okreslic klase i typ algorytmu.
W Europie i w swiecie jest dopuszczonych i certyfikowanych do zastosowan
w telekomunikacji jedynie okreslona liczba algorytmow szyfrujacych i ich
certifikaty , wyniki testow sa dostepne wraz z tymi swiadectwami
certyfikujacymi.
Bedzie wiadomo czy to DES/RSA/crypt /...
-----

Wydawało mi się że moje posty mają w Message-ID <*@home.bti.pl>
lub <*@azorek.buda.pl> nigdy zaś <*@usa.net>. Jak widać się
myliłem.

> P.S.- ostatnio w sieci kraza ogloszenia z oferta bazy 100 milionow
> adresow e-mail za psie grosze,

O, a ja dostałem ofertę tylko na milion, i to nie na sprzedaż
bazy a jedynie na zaspamowanie tylu adresów...

> I w tym milionie beda ludzi z polipa, innych grup usenetowych, i
> gospodynie domowe , studenci, ale tez VIP y i osoby z zastrzezonymi
> numerami telefonow i to zastrzezenie szlag trafi, chyba ze sie
> powstrzymaja lub ich centrala odetnie dostep do 0202122.

Tak samo teraz można zebrać zastrzeżone numery telefonów i wydać
na CD-ROM.

> beda z serwerow www pary tel = idxx w coraz wiekszej ilosci (przez rok
> lub kilka lat) to i dowiemy sie czy to malpa i jakiego gatunku ;-)

Jeśli będzie to małpa w postaci przypisania losowego to można
nawet źródła opublikować w gazecie i nic to nie da.

--
[Jacek P. Szymański]##[smarkacz_at_anathema.eu.org]##[IRC: smarkacz]
[Network Admin]#######[ZmieńNa_Fanklub: http://hultaj.bti.pl/znf]