Re: Nieuczciwa (?) reklama ?

Autor: J.F. (jfox_at_friko6.onet.pl)
Data: Sat 07 Nov 1998 - 01:47:23 MET

On 6 Nov 1998 17:52:37 GMT, Lech Szychowski wrote:
>In pl.listserv.polip Andrzej Krzysztofowicz <ankry_at_green.mif.pg.gda.pl> wrote:
>: Jestes pewien, ze "" z "com.pl" jest o klasę inaczej niż z "edu.pl" "" ?
>
>Cudzysłowy oznaczały, że najprawdopodobniej obecnie klienci "komercyjni"
>NASK'u (przynajmniej niektórzy) mają lepiej od klientów "edukacyjnych"
>- mają inny routing i dużo lepszą przepustowość (vide post Janka Rychtera
>i moja odpowiedż na niego sprzed paru dni).

A te sieci "komercyjna" i "edukacyjna" sa rozdzielone ?
Pamietam czasy jak z Wroclawia do Klodzka szlo trasa
Wroclaw-Warszawa-Legnica-Wroclaw !- Klodzko , ale te czasy minely.

No i czy Naskowi zostal jakis komercyjny klient? Bo ceny w porownaniu
do TPSA to mial wziete z sufitu ... ostatniego pietra drapacza chmur.
Dlugo nie chcial przyjac do wiadomosci ze cena rynkowa spadla
a klienci odchodzili...

J.