Re: Numery i adresy VIP Re: 0202122 identyfikuje dzwoniacego

Autor: Darius Jack (dariusz_at_usa.net)
Data: Fri 06 Nov 1998 - 11:55:12 MET

Andrzej Bort wrote:

> Ano, załóżmy.

> Błędne założenie. w logu jest tylko domena.

> ... a na podstawie błędnych założeń dochodzimy z reguły do błędnych
> wniosków. Jeśli dojdziemy do poprawnego wniosku (co w tym przypadku nie
> miało miejsca), to jest to przysłowiowy "łut szczęścia".
>
> P.S.
> Kolejny, który _NIE WIE_ jak wyglądają logi serwera newsów?
> Na życzenie mogę przesłać dowolny fragment (choć sens mają dopiero
> fragmenty rzędu 100KB, co po skompresowaniu powinno zająć w skrzynce
> niewiele miejsca).
Andrzeju, przeslij cokolwiek z logow serwera www, badz konkretny i
wyslij na liste , nie prywatnie.
Jak tego nie zrobisz to kolega wysle.
Bedzie konkret , bedzie jasnosc.
A tak to co chwile pisze, wysle, wysle, wysle

na liste, przedyskutujemy i zakonczymy ten watek.

Jezeli sie spierasz, ze log z serwera www nie zawiera pelnego zapisu
uzytkownika: id + domain , odwiedzane katalogi, sciagane pliki,
data/godzina ( czyli co kto robil na twoim serwerze i o ktorej godzinie
i skad pochodzi) to sam to pokaze i zakoncze ten watek na nie.

Uzytkownika na serwerze www mozna sledzic i mozna i kropka i robi to nie
admin , ale soft.
I takie logi sa archiwizowane i oferowane jako usluga przez ISP dla
zakladajacych wirtualne serwery , dla celow statystycznych, ale moga byc
tez wykorzystane dla kazdego innego celu.

Jak nadal twierdzisz , ze nie mozna sledzic uzytkownika serwera WWW
to koncze dyskusje.
Jack