Re: Numery i adresy VIP Re: 0202122 identyfikuje dzwoniacego

Autor: Andrzej Bort (bort_at_silesia.pl)
Data: Fri 06 Nov 1998 - 09:50:57 MET

Krzysztof Koczyjan <krzysztofk_at_rocketmail.com> wrote:

> Właśnie w tym problem, że narusza:
> Przykładzik:
> Jesteś administratorem pewnego systemu i facet wysyła przez Twój serwer
> newsowy wiadmość podpisaną imieniem i nazwiskiem.

Ano, załóżmy.

> Masz identyfikator w logu

Błędne założenie. w logu jest tylko domena.

> i możesz spokojnie śledzić wszystko co facet robi na Twoim, czy też
> zaprzyjażnionych systemach.
> IMHO spore naruszenie prywatności.

... a na podstawie błędnych założeń dochodzimy z reguły do błędnych
wniosków. Jeśli dojdziemy do poprawnego wniosku (co w tym przypadku nie
miało miejsca), to jest to przysłowiowy "łut szczęścia".

P.S.
Kolejny, który _NIE WIE_ jak wyglądają logi serwera newsów?
Na życzenie mogę przesłać dowolny fragment (choć sens mają dopiero
fragmenty rzędu 100KB, co po skompresowaniu powinno zająć w skrzynce
niewiele miejsca).