Re: Bezpieczenstwo w AsterCity bylo: Re: Numery i adresy VIP Re: 0202122 identyfikuje dzwoniacego

Autor: Darius Jack (dariusz_at_usa.net)
Data: Fri 06 Nov 1998 - 11:41:37 MET

> Oczywiście w przypadku takiej ilości identyfikatorów jaka byłaby
> w TPSA nie byłoby to takie proste, ale nie niemożliwe. Oczywiście
> zawsze pozostaje problem poufności bazy identyfikatorów, ale nie
> sądzę żeby był większy niż podobny problem z numerami
> zastrzeżonymi.

Nie gniewaj sie , ale to ja rozwinalem temat , ze nie jest mozliwe
bezpieczne, trwale zakodowanie numerow telefonow w id uzytkownikow
internetu przez 0202122 , stad pozostajac przy swoim, chcialbym
niesmialo zwrocic uwage, ze twoj skrot myslowy:

nie sadze, aby problem byl wiekszy niz z numerami zastrzezonymi,

to sadze, ze ,jezeli nawet numerow zastrzezonych jest 1% (nie znam
danych) to problem dotyczy potencjalnie 100% numerow telefonow.
Czyli trudnosc problemu to jak 100 : 1 .

Uwaga:
Wszelkie wnioski podtrzymujaca teze, ze powyzsza operacja jest
niezmoliwa tak z przyczyn technicznych, bezpieczenstwa i formalnych,
pochodzi ode mnie.
Jak na razie opinie przeciwne nie stworzyly podstawy dla przyjecia
zalozenia, ze taka ukryta identyfikacja na taka skale (miliony
uzytkownikow) jest mozliwa lub bedzie mozliwa w okreslonej przyszlosci.
Jack