Re: 0202122 identyfikuje dzwoniacego

Autor: Darius Jack (dariusz_at_usa.net)
Data: Fri 06 Nov 1998 - 11:25:55 MET

> jest dla mnie jasne, że przy użyciu odpowiedniego algorytmu da się
> nieodwracalnie zaszyfrować numer telefonu,
>
> jest też oczywiste, że pary identyfikator i informacje pozostawiane
> przez użytkownika w różnych miejscach sieci pozwalają na
> zidentyfikowanie choć nie pozwalają na poznanie jego numeru telefonu

I o tym wlasnie pisze. Ze identyfikacja, czyli idxxx + imie, nazwisko
daje pelna identyfikacje : gdyz imie + nazwisko = tel z 913/917 TPSA.

> rzecz w tym, że zapewnienie prywatności nie polega na utajnieniu
> numeru telefonu tylko każdej informacji, na podstawie której można
> zidentyfikować osobę

Nie nalezy oczekiwac, ze adminy serwerow www , sklepow internetowych nie
beda wymieniac informacje o "nieciekawych klientach"
i przesylajac je w postaci:

deny : idxxx1, idxxx2 (bo ....

Jack