Re: 0202122 identyfikuje dzwoniacego

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_ite.waw.pl)
Data: Thu 05 Nov 1998 - 12:15:18 MET

On Wed, 04 Nov 1998 19:27:42 GMT, futszak_at_tpsasux.kom (Wojtek Globus)
wrote:

>zauwaz jednak, ze w balaganuiku pod tytulem tpsa czesc central w ogole
>sie nie identyfikuje i to nie dlatego, ze ktos tam wylaczyl
>identyfikacje, tylko dlatego ze poprostu sa z takich czasow gdzie
>komputer byl wielka szafka wokol ktorej kercilo sie ilus tam gosci w
>bialych fartuszkach.
>Co z takimi ludzmi zrobic ???

To maja pecha. beda anonimowi - ze wszelkimi tego konsekwencjami.
>Sa jeszcze centrale, ktore sie czesciowo identyfikuja, chociazby
>Czluchow (bez 3 ostatnich cyfr), co z takimi zrobic ???
>traktowac jak anonimowych, czy stosowac odpowiedzialnasc zbiorowa dla
>calej centrali i odcinac jak komus identyfikujacemu sie jako np.
>059741 uda sie polozyc na tydzien cala siec ???

Niestety - zbiorowa! Lepiej odcinac jedna centrale jak cwiercmilionowe
miasto... Pretensje mozna zglaszac do operatora telekomunikacyjnego
(TPSA) - niech sie staraja, niech to unowoczesnia - w koncu ponoc sa
znakomicie dochodowa firma... Ja rozumiem ze to co pisze jest ci
niemile bo opisales sytuacje w jakiej sam sie znajdujesz - ale z faktu
ze gdzies na (przepraszam cie Fusztak, ale musze to tak okreslic)
zadupiu funkcjonuja telefony na wybierakach kolowych (bo z tych na
korbke na 0202122 raczej trudno dzwonic) nie nalezy wyciagac wniosku
ze standard uslug w calej sieci telefonicznej nalezy rownac w dol do
tych zabytkow.
>...wreszcie jak odroznic identyfikacje czesciowa od pelnej, liczyc
>liczne cyfr ???

Przydzielac w/g tych cyfr jakie dotarly na wezel dostepowy. Jak beda
pytania dokladniejsze ze strony prokuratora na ten przyklad - to niech
po bilingach szukaja kto mogl dzwonic... A jak raz czy drugi klienci
ktorym dostep jest naprawde potrzebny zostana odcieci to milych
tekstow kierownictwo TPSA od nich nie uslyszy - moze jakis skutek
ciagle upominanie sie o pelna identyfikacje w koncu (optymista ze
mnie, co?) odniesie?

Darek