Re: Numery i adresy VIP Re: 0202122 identyfikuje dzwoniacego

Autor: Robert Richard George 'reptile' Wal (reptile_at_reptile.eu.org)
Data: Wed 04 Nov 1998 - 23:31:59 MET

On 98.11.04 -=# Cait Sith #=- pressed the following keys:

> Istnieje funkcje, ktore sa nieodwracalne - mowi sie na to
> jednokierunkowa funkcja skrotu. Choc znajac algorytm i majac duzo
> czasu (czasami baaardzo duzo czasu, wrecz niewyobrazalnie duzo czasu -
> i na tym opiera sie "moc" tych algorytmow) mozna je "zlamac".

Niestety nie wtedy, kiedy dziedzina funkcji jest stosunkowo mała. Ile jest w
Polsce numerów telefonów? Utworzenie takiego zbioru (jeśli algorytm funkcji
jest publicznie dostępny) jednoznacznie przyporządkowującego każdemu
elementowi (sensownemu numerowi telefonu) dokładnie jednego ID jest
stosunkowo mało kosztowne.

Gad

--
------------------[Gadzinka]--[http://reptile.eu.org/]--[Cyber Service]--