Re: 0202122 identyfikuje dzwoniacego

Autor: Darius Jack (dariusz_at_usa.net)
Data: Tue 03 Nov 1998 - 15:38:34 MET

> Tak, teraz jasne. A teraz pomyśl chwilę:
> Jeśli ktoś korzysta z sieci pod własnym nazwiskiem, podaje je w polu
> From:, w sygnaturze i gdziebądĽ jeszcze, zostawia je w sieciowych
> sklepach na WWW, etc.etc. - to on przecież *już* nie jest anonimowy.
> Mówiliśmy chyba o ludziach, którzy chcą pozostać anonimowi, tak żeby
> się nie dało poznać ich nazwiska, czy tak? Po co mam kombinować z
> szukaniem numeru telefonu tego człowieka i ustalaniem jego nazwiska
> na tej podstawie, jak on to nazwisko sam podaje??

Problem zostal postawiony inaczej.
Jak TPSA ma zakodowac w id uzytkownika do 0202122 , jego numer telefonu.
Nie imie, nie nazwisko, ale numer telefonu.

Napisalem chyba 100 razy , ze jakby nie robila, to i tak zadnego
bezpiecznego systemu, procedury nie ma.

Gdyz odwrocenie idxxx = telefon to jedynie kwestia opisanej przez mnie
procedury.

A poniewaz idxxx = telefon to telefon = imie, nazwisko, adres VIP a
(jezeli numer zastrzezony to nazwiska nie poda 913/917, ale poda logfile
serwera www, dla klienta np. platnej uslugi internetowej, jezeli numer
nie jest zastrzezony to nazwisko, adres poda TPSA 913/917.

Czyli laczenie sie z 0202122 bedzie tak jawne, jak podawanie przez
telefon swojego nazwiska i adresu .

Z tego co rozmawialem z inspektorem, to ustawa ma chronic takie
informacje, nie ujawniac.

> Chyba że masz na myśli taką sytuację, że ktoś raz nie chce być
> anonimowy, a raz chce... no cóż, to niech sobie załatwi drugi telefon
> - ten drugi do wysyłania anonimowych spamów, anonimowych włamań, itd.
> :-> I nie korzysta z niego do wysyłania czegokolwiek podpisanego jego
> adresem e-mail, nazwiskiem ani innymi danymi personalnymi.
> Dogadaliśmy się?

Dogadalismy sie.
Tyle ze nie bedzie pod 0202122 zadnej anonimowosci.
Bedzie twoj idxxx, a nawisko, adres, telefon jako opcja na zadanie.
Pozdrawiam.
Jack

BTW,

Nadal otrzymuje oferty skrzynek piwa od niedowiarkow piszacych, NIE DA
SIE. Bedzie tych skrzynek wiecej to zaprosze.

> --
> A GGGG H H Szymon Sokół
jack