Re: Jak TPSA identyfikuje dzwoniacego na 0202122 - forward

Autor: Darius Jack (dariusz_at_usa.net)
Data: Tue 03 Nov 1998 - 15:57:21 MET

Szymon Sokol wrote:

> In pl.listserv.polip Darius Jack <dariusz_at_usa.net> wrote:
> [----]
> : Jedna z opisanych procedur to fullatack.
> : To znaczy dla wszystkich numerow telefonow program kodujacy poda
> : wynik kodowania i w jednym zbiorze pojawia sie wszystkie pary telefon =
> : idxxx.
> Tak, tylko do tego funkcja kodująca musi być publicznie znana. A jak
> już napisałem wczesniej, jej odtworzenie nie podstawie znanych
> próbek wcale nie musi być łatwe.
> --
> A GGGG H H Szymon Sokół
Jak latwe.
Bedzie znana dla wszystkich adminow serwerow TPSA = kilkaset osob.
Bedzie znana dla firmy instalujacej itp. itd.
Bedzie na pocztku znana co najmniej dla 1000 osob.

Kazdy operator servera bedzie sobie mogl wygenerowac dla siebie
ten pelny zbior idxxx = telefon i oferowac taka usluge prywatnie
Jack.