Re: Jawnosc polaczen z TPSA ? bylo Re: anonimowosc polaczen z TPSA

Autor: -=# Cait Sith #=- (CaitSith_at_friko6.onet.pl)
Data: Sun 01 Nov 1998 - 10:31:34 MET

ladzk_at_ite.waw.pl (Dariusz K. Ladziak) wrote:

>Dzialanie serwera. Rozwalajac na ten przyklad DNS. A ch... go wie po
>co - taki porabaniec jakis... Przyklad z zycia wziety - tak ze dwa -
>trzy miesiace temu ciezkiej qrwicy dostac mozna bylo laczac sie
>gdziekolwiek bo jakis pacan upodobal sobie wywracanie DNS-ow na
>Sun-ach. Fakt, latwo bylo, czas reakcji Suna na wykryte bledy
>oprogramowania jest dosyc dlugi, ktos znalazl dziure w systemie i
>zabawa sie zaczela... A ze pare chwil grozy pare osob przezylo [...]

Wg. mnie to wine ponosi admin waszego serwera. Idioci (to nie o
adminie a o tym, co psul DNSa) na swiecie sa i zawsze beda niszczyc
cos, co ma bledy. Admin jest po to aby dziure zalatac a jesli sie nie
da to wrecz postawic serwer na systemie bardziej odpornym - w koncy
piszesz, ze tu chodzilo o naprawde wielkie pieniadze.
A poza tym, to zajrzyj na http://www.tpnet.pl/abuse.html - oni zajmuja
sie lapaniem takich dowcipnisi (ale w granicach dopuszczalnego prawa -
to nie Rosja, gdzie chca wprowadzic obowiazkowy podslych calej
informacji slanej internetem).

>A przedtem odetnij cale miasto/providera (TPAS)w ogole... Tylko
>wowczas mamy jakby mnostwo malych internecikow. na ten przyklad u mnie
>w firmie stoi jeden modem, czasem zreszta popsuty - a ja w sobote i
>niedziele mam niekiedy potrzebe sprawdzic poczte ze o przypadkach
>dluzszej nieobecnosci spowodowanej chocby prozaiczna grypa nie
>wspomne. I odciecie w firmie dostepu z TPSA warszawskiej oniemozliwilo
>by mi to - na kiego grzyba mi dostep ktory nie jest dostepem???

Zaloz sobie konto u jakiegos z providerow. Proste. A TPSA powinniscie
odciac wlasnie ze wzgledow bezpieczenstwa. Albo chcecie mies wszystko
albo bezpiecznie.

--
-=# Cait Sith #=-
I. Nie bedziesz cytowal listow calych.