Re: Jawnosc polaczen z TPSA ? bylo Re: anonimowosc polaczen z TPSA

Autor: J.F. (jfox_at_friko6.onet.pl)
Data: Sun 08 Nov 1998 - 19:27:09 MET

On Sun, 01 Nov 1998 09:31:34 GMT, -=# Cait Sith #=- wrote:

>Wg. mnie to wine ponosi admin waszego serwera. Idioci (to nie o
>adminie a o tym, co psul DNSa) na swiecie sa i zawsze beda niszczyc
>cos, co ma bledy.

Tlko jak bedzie identyfikacja, to sie po pierwszej zauwazonej probie,
niekoniecznie udanej, odetnie delikwenta kompletnie. I wiecej nie
bedzie dowcipkowal.
No - moze mu zostawie prawo wyslania listu do root z przeprosinami :-)

Juz mi to raz chodzilo poglowie. Klient w Walbrzychu to nie klient
[dla mnie], a jakis patalach z tego miasta usilowal sie wlamywac
namietnie.

>Zaloz sobie konto u jakiegos z providerow. Proste.

I co to da ?
Powoli sa bardziej anonimowi niz TPSA, i maja jeszcze mniejsze
mozliwosci zabezpieczenia sie...

J.