Jawnosc polaczen z TPSA ? bylo Re: anonimowosc polaczen z TPSA

Autor: Darius Jack (dariusz_at_usa.net)
Data: Sat 31 Oct 1998 - 13:32:46 MET

Napisz konkretnie po co ci identyfikacja uzytkownikow 0202122 i przestan
owijac w bawelne.

Adam Płaszczyca wrote:

 Jeżeli ktos mi
> zakłóca pracę, to blokuję mu wstęp na mój server.

Ciagle piszesz , ze ktos ci zakloca prace. Jaka prace, jak zakloca i po
co.
Pisz konkretnie, bo ustawa o ochronie danych osobowych jak na razie
obowiazuje i nic mi nie wiadomo, aby sejm mial cos zmienic.

Oczywiscie, ze nie moze byc zgody dla publiki aby wiedziala skad kto
uzywa internetu + adres + godzina + czas polaczenia + imie i nazwisko .

 Tu chodzi o to, aby człowiek łączący się
> przez 0202122 miał nazwę hosta (komputera, nieto, co jest przed @, ale
> po) powiązaną z numerem własnego telefonu. Obecnie adres taki wygląda
> tak: xxxx_at_pppYYY-zzz.miasto.tpnet.pl, przy czym część xxx ustala sobie
> użytkownik kompa, zzz to na stałe TPSA, a YYY jest numerem dial-upu.

No chodzi wlasnie, zeby taka informacja nie byla dostepna dla publiki.
Jezelisz masz problem to pisz konkretnie, jezeli duzy problem to dzwon
do TPSA na jej logi uzytkownikow 0202122.

 Za
> każdym połączeniem osoba dostaje losowo przydzielony numerek. I w tym
> problem, bo dany osobnik za każdym razem jest inaczej widziany.
No bo to ma sens, bo za kazdym razem z tego samego telefonu moze dzwonic
ktos inny ( nie kumasz ? )

A chodzi
> o to, żeby userzy 0202122 byli nadal anonimowi, ale nie identyczni.
Ale po co ci to.
Jezeli masz identyfikacje numeru w telefonie, gsm, to widzisz numer ,
nie nazwisko, adres dzwoniacego, a dzwonic ze sluchawki moze ktokolwiek.

> Takie powiązanie można zrobić automatycznie, nie trzeba nigdzie chodzić.
Takie powiazanie jest przez logi 0202122 w TPSA.

> Widze, że Twoja znajomość problemu jest bardzo pobieżna - zamiast
> wygłaszać swoje poglądy poczytaj troche co to jest nazwa hosta i jakie
> jeszcze usługi oprócz e-maila są dostępne w sieci internet.

Widze ze robisz sztuczny problem dla swoich potrzeb.

Nie widze potrzeby aby TPSA lamala prawo i udostepniala informacje
kto, skad, z kim , jak dlugo i o czym.
A do tego sie to sprowadza.

Gdyz chcesz wiedziec kto wchodzi na twoj serwer, co robi, co go
interesuje i znac te osobe z nazwiska i adresu i jeszcze to mozesz
rejestrowac i archiwizowac przez lata.

Nie wyrazam zgody na tak rozumiany totalitarnie kontrolowany internet.
Jack