Re: anonimowosc polaczen z TPSA

Autor: Darius Jack (dariusz_at_usa.net)
Data: Sat 31 Oct 1998 - 13:44:46 MET

Krzysztof Halasa wrote:

> "Maciek Dobrzański" <macko_at_pds.net.pl> writes:

> BTW: jesli korzystam z innego providera niz TPNET, to kazdy moze dowiedziec
> sie ze aktualnie jestem w domu.
Chyba, ze terminal nie jest w domu , a laczyc sie przez 2 hosty to
niemozliwe ?
Przeciez kilka procent ludzi ma konta gdzies w swiecie i 0202122 uzywaja
jedynie do zalogowania sie tam po cenie rozmowy lokalnej , a potem
dzialaja dalej.

A jesli pracuje gdzies lokalnie, to
> nawet bedzie wiedzial, przy ktorym terminalu siedze. Nie widze w tym
> nic zlego.
Terminal to jeszcze nie adres domowy.

> BTW2: Oczywiscie rozumiem, ze miales na mysli "ze kazdy moze sie wtedy
> dowiedziec, czy Ty o danej porze byles w domu", bo odwrotna informacja
> jest nie do uzyskania - tzn. nie wiadomo, czy Cie nie ma w domu, jesli
> _nie_ polaczyles sie z 0w20itd.
>
> Podobnie jest zreszta z telefonami - wystarczy zadzwonic - jesli odbiore,
> to jestem w domu. A jesli nie, to mozna sie domyslac... tylko pewnosc
> wieksza w tym przypadku.
Tyle, ze jak ktos cie sprawdza przez telefon wiele razy , to dzwonisz do
centrali o identyfikacje dzwoniacego, a przez 0202122 jestes
identyfikowalny caly czas, o tym nie wiedzac .
I caly czas tworzy sie twoj personal profile , kiedy, jak dlugo i skad .
Jack