Re: anonimowosc polaczen z TPSA

Autor: Jacek Zapala (jacek_at_tg.com.pl)
Data: Tue 27 Oct 1998 - 15:29:25 MET

On 27 Oct 1998, Sergiusz Pawlowicz wrote:

> podsumowujac: jezeli ktos nie zamknie mieszkania na klucz i zostawi drzwi
> otwarte na osciez, po powrocie nie znajdzie telewizora, ma potem pretensje
> do:
>
> a) premiera rp
> b) sejmu rp
> c) siebie
> d) tp sa
>
> jak w kazdym audiotele - odpowiedz jest chyba prosta...
> chociaz? zawsze ludziska sie myla!

Ja tez wymyslilem pytanie do audiotele:

Jesli osoba X zabroni montowania wizjerow w drzwiach, a potem ktos do
moich drzwi zapuka, ja otworze, gdyz czekalem na znajomego i zdziwie sie,
gdyz beda to bandyci, ktorzy mnie obrabuja, to pretensje moge miec do:

a) siebie
b) tp sa
c) osoby X
d) autorow filmu "Archiwum X"