Re: NASKOWI cos na mozg padlo, bylo: TamOs2.org.pl

Autor: Mateusz Milosinski (mateusz_at_netnames.com.pl)
Data: Tue 27 Oct 1998 - 14:13:11 MET

> _______moja konkluzja________
> 4.koszt rejestracji domeny w ramach *.org wynosi 123 zl. za pierwszy
> i drugi rok, kazdy nastepny rok to jest 105 zl. dodatkowo jest pewnosc,
> ze ni stad ni z owad firma sie nie rozmysli, i nie kopnie klienta
> w powazanie.

Z tego co sie orientuje domena.org wynosi 75USD za pierwsze dwa lata co jest 245PLN, i
kazdy nastepny rok to 35USD (ok 123PLN)

> Tak wiec pozostawiam pod rozwage pelny cytat tych dwoch listow pracownikom,
> a szczegolnie dyrekcji NASK.
>
> kolejny przyklad. czy sie zastanawialiscie dlaczego
> polbox ma zdublowana rejestracje jako polbox.com ?
> dlaczego lot ma adres www.lot.com ?

Z lot.com jest to bardzo proste. Pierwszy serwis WWW LOTu znajdowal sie na serverze
POLAND.NET (i chyba dalej sie tam znajduje) ktory ma siedzibe sie w Nowym Jorku.

Nie wiem czy zauwazyles ale polbox.com dziala wymienie z free.polbox.pl.

pozdrawiam

--
Mateusz Milosinski - NetNames Polska - http://www.netnames.com.pl