Re: anonimowosc polaczen z TPSA

Autor: Grzegorz Ciaglo (sinc_at_kki.net.pl)
Data: Sun 25 Oct 1998 - 14:44:47 MET

Witam
Dostęp do Inetu za pomocą TPSA powinien pozostać anonimowy Jeżeli jestem
w sieci ze stalego IP moge zachowac anonimowosc korzystajac z jakiegos
remailerów, anonymizerów, gatewayow, frikohotmailów czy formmailów. To
samo bede mógł uzyskac jezeli TPSA wprowadzi bzdurną identyfikację,
która uderzy nie w spamerów czy rozrabiaki ale w tych uczciwych, których
ci wcześniejsi zaczną analizowac i rozpracowywać

Dostep do sieci robi sie tak łatwy i powszechny (stałe IP, TPSA,
Provajderka, Terminale dworcowe czy lotniskowe, I_Kwiarenki, telefon
GSM -> I_bramki itd itp) ze logowanie i sprawdzanie każdego traci
wszelki sens.
Osobiscie jestem przeciwny udostępnianiu Danych treleadresowych typu
CLIP czy Phone_number_adress osobom niepowołanym bez poinformowania i
zgody ze strony właściciela tych danych. Jeżeli ktoś nie rozumie
zagrożeń związanych z ich analizą to niebawem się obudzi z ręką w
nocniku[1]

[1] mam na to pare autentycznych przykładów

--
//''''                                                Grzegorz Ciągło
\\,,,||
     \\,,//   mailto:sinc_at_kki.net.pl     http://www.polbox.com/s/sinc/
SMS                 mailto:sinc_at_w.pl?body=Tekst_tylko_w_temacie_