Re: anonimowosc polaczen z TPSA

Autor: Wojciech Myszka (W.Myszka_at_immt.pwr.wroc.pl)
Data: Sun 25 Oct 1998 - 20:30:16 MET

Grzegorz Ciaglo <sinc_at_kki.net.pl> napisał(a) w artykule
<70vbr7$8j9$1_at_sunsite.icm.edu.pl>...
> Dostęp do Inetu za pomocą TPSA powinien pozostać anonimowy Jeżeli jestem
> w sieci ze stalego IP moge zachowac anonimowosc korzystajac z jakiegos
> remailerów, anonymizerów, gatewayow, frikohotmailów czy formmailów. To
> samo bede mógł uzyskac jezeli TPSA wprowadzi bzdurną identyfikację,
> która uderzy nie w spamerów czy rozrabiaki ale w tych uczciwych, których
> ci wcześniejsi zaczną analizowac i rozpracowywać
  [...]

  Jak chcesz, to możesz zacząć sprawdzać z jakich adresów ja piszę. I
  powiedz mi czemu ta informacja (piszę praktycznie tylko z trzech -
  czterech adresów sieciowych) miała by być "tajna"? Czym ja jestem
  "gorszy" od wszystkich innych korzystających z Internetu w Polsce
  (albo w czym wszyscy inni są "unikalni"). Uważam, że skoro ja mogę
  to i z powodzeniem wszyscy inni też mogą (dać łątwo się
  zidentyfikować).

  Pewien problem powstaje tylko w jednym przypadku - jeżeli chcę zrobić
  "coś nieładnego", ale - z jakichś dziwacznych względów, a nie z powodu,
  że łatwo mnie zidentyfikować - nie mam zamiaru nic nieładnego robić.
  Jeżeli Ty masz inne zamiary - to już Twój problem...

  Nieanonimowo i serdecznie pozdrawiam
  Wojtek

--
Wojciech A. Myszka   ---(___C'>  (jgs) W.Myszka_at_immt.pwr.wroc.pl
Wroclaw University of Technology,  Institute of Material Science