anonimowosc polaczen z TPSA

Autor: Grzegorz Szyszl'o (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Fri 23 Oct 1998 - 19:38:06 MET DST

Mysle ze tpsa powinno skonczyc z anonimowoscia polaczen, dokonywanych
przez uzytkownikow na ich lacza ppp. dlaczego ?

1.skoro ja jestem przylaczony laczem stalym, to jestem identyfikowalny.
   niby czemu abonent tpsa w inecie ma byc nieidentyfikowalny ?

jak to zrobic ?
mysle ze czas jakos naklonic tpsa, by zrobil serwis identyfikacyjny.
na czym to by mialo polegac ?

2.zeby byl tworzony log, w ktorym by sie znajdowaly informacje
   na temat czasu (start/koniec) polaczenia, i numeru telefonicznego
   (o ile to mozliwe, przewaznie tak) z ktorego polaczenie zostalo nawiazane
3.ten log powinien byc dostepny publicznie
4.powinien byc udostepniany przez serwis bazy danych. bym mogl
   wpisac poszukiwany numer IP, date, oraz zakres godzin ktore chce sprawdzic

Mysle ze to ukruciloby wiele fajerwerkow, jakie naplywaja ze strony tpnetu.
po prostu ludzie czuja sie bezkarni, bo sa w pelni anonimowi. rozwiazanie
przedstawione powyzej, dla wielu uzytkownikow urkruciloby nanonimowosc.

Co na to osoby odpowiedzialne za serwisy internetu w tpsa ?