Re: anonimowosc polaczen z TPSA

Autor: Artur Bartnicki (archie_at_insert.com.pl)
Data: Mon 26 Oct 1998 - 13:13:44 MET

"Maciek Dobrzański" <macko_at_pds.net.pl> pisze, co następuje:

> Wojtek Sylwestrzak napisał(a) w wiadomości: <70t833$i59
>
> No wlasnie. Po co wiec to upubliczniac przez wystawianie logow do wgladu
> przez kazdego.

Po to, żeby można było gościa, który dokuczliwie próbuje włamać się na
mój serwer, wyfiltrować wg numeru telefonu i szlus. W tej chwili
takich gości trzeba filtrować co najmniej wg wzorca
*<miasto>.tpnet.pl, od razu robi się krzyk i felietony.

Ja do tego nawet nie potrzebuję numeru telefonu - niech TPSA da
_cokolwiek_ pozwalającego jednoznacznie przyporządkować użytkownika do
numeru. TCP Wrappers nie są wybredne, dla nich 5552121.tpnet.pl i
7120d95903b59d178509c9d58493a1f9.tpnet.pl to zajedno, bylebym
wiedział, że jeśli ktoś z danego numeru telefonicznego próbuje
atakować, to ten numerek pozwoli gościa wyfiltrować aż do zmiany nr.
telefonu.

[14 linii ciach - AB]

> O jeju, no zamiast goscia powiesic na drzewie, ukrzyzowac, albo
> zawiezc do Oswiecimia pod prysznic, bedziesz mu wydzwanial po
> nocach. Tak czy tak postepujesz nie zgodnie z prawem i to Ty mozesz
> zostac potem oficjalnie skazany przez wlasciwy organ panstwowy, bo
> ten na ktorym sie teraz wyzywasz, bedzie madrzejszy od Ciebie i
> przedstawi prokuraturze Twoje wyczyny.

Aha. I Ty naprawdę uważasz, że ktokolwiek chce takiego biednego
użytkownika TPNET nękać telefonami po nocach. Oświęcim, powiadasz. No
cóż -- przykro było poznać. *plonk!*

--a
  / _ | _ ) Artur "Archie" Bartnicki praca: (0-71) 348 82 96
 / __ | _ \ mailto:archie_at_insert.com.pl dom : (0-71) 342 68 22

Nie pokazuj zębów, gdy nimi dzwonisz.