Re: co sie dzieje z dom.vr.pl ???

Autor: Michal Szokolo (msz_at_www-mag.com.pl)
Data: Thu 22 Oct 1998 - 14:21:27 MET DST

Wlodzimierz Lapot wrote:

> Do grobowej deski to ja mialem gwarancje na sprzet, ale oczywiscie jego
> producent mial klauzule "lifetime warranty, or up to 3 yrs after end of
> production"... dlatego w tzw. "lifetime" nie wierze od dawna.

Producent sprzętu musiałby utrzymywać zapas części, pewnie jakieś
maszyny itp żeby realnie oferować gwarancję - a to go kosztuje. Zresztą
założenie jest podobne - że wcześniej dany sprzęt wyrzucisz bo się
naturalnie zuzyje/kupisz lepszy.

> na to bym nie liczyl - jesli ktos daje lifetime to ludkowie raczej nie
> uciekaja. to cos tak jak z "freemail" - przybywaja stadnie, ale piekla sie

Taaak, tego błędu juz nie powtórzymy. A tych co się załapali jakoś
będziemy obsługiwać. Zresztą utrzymanie gdzieś złomiastego serwera, na
którym te konta dożyją da się zawsze załatwić.

> przy kazdym przestoju badz wlasnej nieswiadomosci na tego kto swiadczy
> usluge (bynajmniej nie neguje zasadnosci pieklenia o ile wina lezy
> istotnie po stronie dostawcy).

Nawet jak do ciebie wydzwaniają? ;-)

> zwanym /dev/null? ;)

No bez przesady... dyski potaniały ostatnio.

> Pozdrowka
> Wlodek
>
> btw. milo slyszec ze jednak zyjesz.... :')

Już niedługo... zgrabna pętelka z RG58 już czeka ;-))))

--
[msz_at_VR.pl] [ICQ:5474726]