Re: co sie dzieje z dom.vr.pl ???

Autor: Wlodzimierz Lapot (lame_at_laptop.office.polbox.pl)
Data: Thu 22 Oct 1998 - 09:33:08 MET DST

> Teoretycznie do grobowej deski, ale w praktyce czesc sie po jakims
Do grobowej deski to ja mialem gwarancje na sprzet, ale oczywiscie jego
producent mial klauzule "lifetime warranty, or up to 3 yrs after end of
production"... dlatego w tzw. "lifetime" nie wierze od dawna.

> czasie wycofa (dostana np. sluzbowy dostep, spodoba im sie jakis inny
> provider, kablowke czy co tam ktos wymysli),
na to bym nie liczyl - jesli ktos daje lifetime to ludkowie raczej nie
uciekaja. to cos tak jak z "freemail" - przybywaja stadnie, ale piekla sie
przy kazdym przestoju badz wlasnej nieswiadomosci na tego kto swiadczy
usluge (bynajmniej nie neguje zasadnosci pieklenia o ile wina lezy
istotnie po stronie dostawcy).

> a reszte sie upchnie w kacie serwera...
zwanym /dev/null? ;)

Pozdrowka
Wlodek

btw. milo slyszec ze jednak zyjesz.... :')

--
v_W__W_v - Wlodzimierz Lapot - wlodek_at_polbox.pl - Polbox Webmaster
   oo    VSL1-RIPE, 2:480/70.44             Phone/fax: +4822360259